Наружная реклама в Нью Йорке

У відомому американському місті художники Керолайн Колдуелл і Р. Дж. Рашмор зробили революційний прорив. Під ним мається на увазі розробка і впровадження проекту під назвою «Art in Ad Places». З його допомогою замість стандартних і настирливих рекламних плакатів з’являються твори мистецтва. Таким чином зовнішня реклама перетворюється на твори мистецтва.

«Art in Ad Places» – унікальний проект

Твори мистецтва у рекламних місцях – масштабна кампанія, спрямована на боротьбу з візуальним забрудненням зовнішньої реклами в Нью-Йорку. Вона швидко завоювала популярність. Засновники ідеї вважають, що реклама товарів і послуг у більшості випадків чинить негативний вплив на психіку людей і забруднює навколишній простір. Тому вони вирішили замінити стандартні рекламні оголошення на художні роботи. Саме так художники бачать навколишнє середовище на міських вулицях.
Як все починалося? Все почалося в 2017 році. Щотижня художники Керолайн Колдуелл і Р. Дж. Рашмор таємно змінювали якийсь шаблонний плакат на твір мистецтва. В такому процесі брав участь фотограф Luna Park. Він документував все, що відбувається, на камеру. Сьогодні фотознімки розміщені в галереї Lukas Lukas в Брукліні.
Зараз проект по перетворенню зовнішньої реклами активно розвивається. На офіційному сайті можна побачити, що вже зробили засновники чудової ідеї. На веб-ресурсі розміщена інформація про художників та представлені їхні роботи. Ще на сайті можна замовити книгу, в яку увійшли фотографії плакатів.

 

зовнішня реклама перетворюється на твори мистецтва

Частина розміщених плакатів привнесла свіжі акценти в навколишній простір, а в іншій частині явно простежується політичний сенс. Наприклад, художник колективу «For Freedoms» Хенк Вілліс Томас створив образ чорної людини в тюрмі, оточеного силуетом пляшки горілки. Також на плакаті присутній напис «Абсолютна самотність». Це заява проти системи кримінального правосуддя в країні.
До цікавих рішень зовнішньої реклами відноситься малюнок Емілі Ломбардо. На ньому зображений білий ведмідь, який сидить на залишку крижини, а навколо нього весело відпочивають люди. Це говорить про проблему глобального потепління в світі. Не можна не відзначити і малюнок Тетяни Фазлалізадех — «Перестань говорити жінці, щоб вона посміхалася». Він свідчить про те, що в США спостерігається вуличне переслідування за ознакою статі.

Замовити виготовлення і монтаж реклами Ви можете у нас на сайті або зателефонувавши за телефонами вказаними в контактах .

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Один коментар на тему “В Нью-Йорку зовнішня реклама перетворюється на твори мистецтва”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *