Правила размещения наружной рекламы Киев

У квітні Київська міська рада схвалила новий порядок розміщення інформаційних носіїв. Новий документ розроблений у зв’язку з тим, що діючі правила не відповідали стандартам містобудування та законам України про безпеку дорожнього руху, про благоустрій населених пунктів. Правила розміщення зовнішньої реклами створені з урахуванням практичного досвіду експертів. Вони спрямовані на формування рекламно-інформаційного простору в Києві, в якому всі елементи об’єднані в гармонійний ансамбль.

Правила розміщення зовнішньої реклами: коротко

Висвітлимо головні моменти у вигляді тез:

— На фасадах будівель рекламні засоби монтуються за згодою власників нерухомості. Додатково враховуються архітектурні особливості будівлі та історико-культурні чинники.

— Особливу увагу приділено безпеці пішоходів та учасників дорожнього руху. На пішохідних доріжках і тротуарах рекламні носії встановлюються на певній відстані. До перехрестя – не ближче 150 метрів, до пішохідного переходу – не ближче 50 метрів, до залізничного переїзду – не ближче 100 метрів. Рекламні конструкції не повинні закривати дорожні знаки. Їх не можна монтувати в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод.

— На зупинці громадських транспортних засобів рекламні носії розміщуються на відстані від 20 метрів від дорожнього знака, який позначає зупинку.

— Рекламні носії не повинні бути перепоною для проведення ремонтних робіт на фасадах будівель. Не можна закривати балкони та скульптурні декоративні елементи фасадів.

— При облаштуванні зовнішньої реклами виготовляється фундаментний блок відповідно до норм. Він повинен досягати рівня грунту з відновленням твердого покриття.

— Освітлення зовнішньої реклами не повинно створювати дискомфорт для учасників дорожнього руху і для мешканців будинків.

— Рекламні конструкції не використовуються на об’єктах історико-культурної спадщини Києва, які знаходяться під охороною ЮНЕСКО. Це Софійський собор, Києво-Печерська лавра.

— Реєстрація вивісок спрощується, оскільки більше не потрібно запитувати дозвіл. Головна вимога до таких рекламних носіїв – відповідність встановленим нормам.

— Реклама на громадському транспорті розміщується з дотриманням вимог безпеки і дорожнього руху.

— Рекламні носії повинні відповідати правилам експлуатаційної та пожежної безпеки.

— Технічне обслуговування рекламних носіїв із застосуванням спеціальної техніки здійснюється з 21.00 до 7.00. Заїзд технічних засобів на пішохідні доріжки суворо заборонений.

Розміщення зовнішньої реклами в певних зонах

При розробці нових правил окрему увагу приділено зонуванню розміщення рекламних засобів. Творці проекту одночасно вирішили кілька завдань. Під ними мається на увазі раціональне використання навколишнього простору з урахуванням потреб людей і відповідність зовнішньої реклами архітектурним, історико-культурним факторам. При створенні зон були визначені території, на яких установка рекламних конструкцій зовсім забороняється. На околицях Києва дозволяється розміщувати вироби великих форматів. У міру наближення до центру столиці їх розміри зменшуються.

У спеціальному документі вказані всі зони з переліком об’єктів, вулиць, проспектів і бульварів. Для реалізації правил зовнішні конструкції розділені на кілька видів:

  • невеликий формат – до 2,16 м2;
  • середній формат – до 8,0 м2;
  • великий формат – до 36,0 м2;
  • надвеликий формат – до 75,0 м2.

При установці рекламних конструкцій дотримується відстань по відношенню однієї конструкції до іншої.

Для поліпшення зовнішнього вигляду міста планується демонтаж естетично непривабливих і застарілих рекламних засобів. При встановленні нових конструкцій віддається перевага художньо-просторовим композиціям. Це зелені насадження і фітокомпозиції. При впровадженні такого рішення буде створено сучасний правовий простір, відповідаючий потребам рекламного бізнесу.

Класифікатор типових рекламних засобів

Нововведення торкнулися і класифікатора зовнішньої реклами. У спеціальному документі зазначені основні моменти по розміщенню, зовнішньому вигляду і конструктивним особливостям виробів. Йдеться про медіафасади, споруди на дахах будівель, тумби, лайтпостери, рекламно-інформаційні показчики. У документі висвітлюються важливі аспекти:

  • габарити виробів;
  • розміри рекламних блоків;
  • освітлення;
  • відстань між однаковими конструкціями;
  • глибина фундаменту;
  • відстань від перехресть, залізничних переїздів, зупинок.

Це головні правила розміщення зовнішньої реклами, обов’язкові до виконання. Вони почали діяти з дня оприлюднення в газеті «Хрещатик».

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Один коментар на тему “Нові правила розміщення зовнішньої реклами”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *