Билборды США поблагодарили создателей фильма

12 січня 2018 року на екранах з’явився британо-американський фільм під назвою «Три білборда на кордоні Еббінг, Міссурі». За його допомогою відновилася популярність зовнішньої реклами. Тому власники індустрії зовнішньої реклами в США через білборди подякували творцям фільму. Це виразилося в тому, що в трьох містах були розміщені величезні білборди з відповідними написами. Така новина швидко розлетілася по світу. Її стали аквтино обговорювати в інтернеті. У мережі з’явилися меми, за допомогою яких обігравався зміст рекламних щитів.

В США білборди подякували творцям фільму

Драма знята під керівництвом режисера Мартіна Макдонаха. У ній головна героїня вступила в нерівну боротьбу з місцевою поліцією. У Мілдред Хейз згвалтували і вбили доньку. Поліцейські не змогли розкрити злочин по гарячих слідах. Мати не змирилася з тим, що вбивця дочки-підлітка залишився безкарним. Тому вона прийняла неординарне рішення. Мілдред орендувала три рекламні білборди, які розташовані біля в’їзду в місто. На них були вивішені плакати з написами, які нагадують про злочин та про бездіяльність поліцейських.

Драматичний фільм гідно відзначили критики та глядачі. В січні місяці він отримав одразу чотири премії «Золотий глобус»: актриса, актор другого плану, фільм року і сценарій. У березні картина знову була високо оцінена, оскільки актори фільму отримали дві статуетки Оскар.

Білборди – дієві засоби комунікації

Фільм англійського кінорежисера довів, що білборди в нинішньому світі виконують важливу функцію. Вони є чудовими засобами масової візуальної комунікації. Тому представники асоціації зовнішньої реклами подякували режисеру і всій команді за появу пильної уваги до рекламних щитів.

В якості подяки на вулицях Північної Кароліни, Нью-Йорка і Лос-Анджелеса з’явилися білборди червоного кольору. Цим історія не закінчилася. Метод боротьби з безкарністю, який використала героїня фільму, набув величезної популярності. Він надихнув на протести активістів, які ведуть безперервну боротьбу з чиновниками і поліцією. Наприклад, у Флориді після розстрілу людей у школі, на території американського штату з’явилися білборди з написом «Вбиті в школі».

Можна навести ще один приклад наслідування головній героїні оскароносної картини. Метод візуальної комунікації використали активісти, які хотіли привернути увагу громадськості до розслідування пожежі в Лондонській будівлі «Grenfell Tower». Для цього вони розмістили плакати з інформаційними написами на трьох вантажних автомобілях.

Якщо Ви бажаєте втілити в життя схожу ідею із зовнішньою рекламою, ми з радістю допоможемо. Залишайте заявку на сайті або телефонуйте за телефонами, вказаними в контактах.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *