креативная-реклама

Нещодавно набрали чинності нові правила розміщення вивісок (посилання) в Києві. Тому прийшов час використовувати нові методи просування бізнесу. Під нововведеннями мається на увазі використання елементів благоустрою в якості об’єктів під розміщення реклами. До них відносяться урни, лавки, громадські вбиральні і собачі вбиральні.

Як це буде виглядати насправді? При правильному підході до реклами можна створити якісну продукцію, спрямовану на розвиток бізнесу. Про це і поговоримо докладніше.

Приклади реклами на урнах

Оригінальна реклама – найкращий спосіб заявити про себе! Для цього можна використовувати звичайні методи або віддати перевагу нестандартним рішенням. До другого варіанту належить можливість розміщення інформації на урнах. Розмір рекламного поля в такому випадку не перевищує 0,5 м2. Цього достатньо для створення яскравої реклами. В якості підтвердження наших слів пропонуємо ознайомитися з наочними прикладами. На фотознімках видно, як можна реалізувати нові правила. На урнах розміщується будь-яка реклама. Це може бути інформація про інноваційні продукти, про проведення цікавих акцій.

 
Столичні урни повним ходом застосовуються в якості місць для реклами в зарубіжних країнах. У нас тільки розпочинається рух в даному напрямку. Якщо до нього підійти з розумом, можна організувати ефективну рекламну кампанію, яка буде приносити дохід.

Розміщення реклами на лавках

Зовнішня реклама на вуличній лаві – хороша ідея, яка заслуговує пильної уваги. Це дієвий маркетинговий інструмент, за допомогою якого можна підвищити продажі та поліпшити впізнаваність бренду. На фото показані приклади розміщення реклами на лавках, виготовлених з дерева і з металу. Розмір рекламного поля в такому випадку не перевищує 0,5 м2. На спинках вуличних лавок розміщується інформація про акції, про вигідні пропозиції від компаній, про появу в продажу унікальних продуктів.

 
Реклама на спинці вуличної лавки – сучасний спосіб поширення важливої ​​інформації. У нього є вагомі переваги:

  • привернення уваги великої кількості потенційних клієнтів/покупців – лави встановлюються в жвавій частині міста. Це залізничний вокзал, парк, сквер, набережна;
  • висока ефективність – людина автоматично читає те, що написано на лавці і лише потім на неї сідає. Тому досягаються поставлені бізнес-цілі;
  • рентабельність – розміщення реклами доступне за ціною. Рівень конкуренції в цій області поки невисокий. Тому забезпечується хороша віддача.

Реклама в громадських вбиральнях

Вперше вона з’явилася в Нью-Йорку багато років тому. У нас така креативна реклама тільки починає розвиватися. Під нею мається на увазі розміщення вивісок і плакатів у громадських вбиральнях: в місцях масового відпочинку людей, біля залізничних вокзалів, на стадіонах. Подібний вид реклами відрізняється високою ефективністю, оскільки на однотонному тлі стін людина автоматично кидає погляд на яскраве повідомлення.

У громадських вбиральнях розмір рекламного поля перевищує 4,32 м2. На фотографіях видно, як можна використовувати маркетинговий інструмент в своїх цілях. Для досягнення максимальних результатів реклама розміщується в такому місці, яке неможливо не помітити. Додатково береться до уваги цільова аудиторія. Наприклад, якщо ЦА є студенти, реклама розташовується у вбиральнях нічних клубів і кінотеатрів. Якщо ставка робиться на солідних людей, віддається перевага ресторанам.

До головних переваг реклами в громадських вбиральнях відноситься:

  • тісний контакт з потенційною аудиторією – це обумовлюється відсутністю відволікаючих чинників і ненав’язливістю;
  • велика кількість об’єктів – громадські вбиральні є в кінотеатрах, барах, торгових центрах. Головне, вдало вибрати місце розміщення реклами, виходячи з соціального становища відвідувачів і їх захоплень;
  • високий рівень запам’ятовування – людина проводить кілька хвилин біля дзеркала, миє руки і потім їх висушує. За цей час вона ознайомлюється з повідомленням і мимоволі його запам’ятовує.

Реклама на собачих вбиральнях

У цьому випадку розмір рекламного поля не перевищує 0,5 м2. У нашій країні такий метод донесення інформації до ЦА поки не розвинений. В інших країнах він використовується досить часто. На собачих вбиральнях розміщується соціальна реклама. Також можливі й інші варіанти.

При грамотному і креативному підході до справи нові елементи реклами виглядають краще, ніж звичайні варіанти. Рекламні вивіски привертають увагу цільової аудиторії і сприяють поліпшенню продажів. Тому потрібно проявляти фантазію і творчі здібності. Тоді бізнес стає помітним та прибутковим!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *